You think Tower Defense games are all about building? You thought wrong. Sanctum is not your average Tower Defense title. When the havoc starts, you get to join the fray! As one of the world’s first First Person Shooter - Tower Defense games, Sanctum has taken the best of both worlds to deliver an epic, one-of-a-kind experience.
İncelemeler:
En Son:
Çok Olumlu (20 inceleme) - Son 30 gün içerisindeki 20 kullanıcı incelemesinden %80 kadarı olumlu.
Toplam:
Çok Olumlu (2,417 inceleme) - Bu oyun için yazılan 2,417 adet kullanıcı incelemesinden %90 kadarı olumlu.
Çıkış Tarihi: 15 Nis 2011

Bu öğeyi istek listenize eklemek, takip etmek veya ilgilenmiyorum olarak işaretlemek için giriş yapın

Sanctum Satın Alın

Sanctum 4-Pack Satın Alın

Dört adet Sanctum kopyası içerir - Fazla kopyaları arkadaşlarınıza hediye edin.

Bu oyunu içeren paketler

Sanctum: Collection Satın Alın

4 ürün içerir: Sanctum, Sanctum: Map Pack 1, Sanctum: Map Pack 2, Sanctum: Official Soundtrack

 

Bu Oyun Hakkında

You think Tower Defense games are all about building? You thought wrong. Sanctum is not your average Tower Defense title. When the havoc starts, you get to join the fray! As one of the world’s first First Person Shooter - Tower Defense games, Sanctum has taken the best of both worlds to deliver an epic, one-of-a-kind experience.

Key Features:

  • Don’t just build towers. Build mazes!
  • Your way or the highway? The Customization System lets you have it all!
  • 4-player co-op support; why double the trouble when you can quadruple it?
  • 87 Achievements
  • Hidden Secrets & Easter Eggs. Have meta with your metal!

Sistem Gereksinimleri

Windows
Mac OS X
    En Düşük:
    • İşletim Sistemi: Windows Vista(SP2) veya Windows 7
    • İşlemci: En az 1.6GHz Intel Core 2 Duo, AMD Athlon X2 veya dengi
    • Bellek: 2 GB
    • Sabit Disk Alanı: 2 GB boş alan
    • Ekran Kartı: DirectX 9.0c uyumlu, 256MB Video Belleği; NVIDIA GeForce 7600 GS, ATI Radeon HD 2400 Pro 256 MB veya üstü
    • DirectX®: 9.0c veya daha yükseği
    • Ses: DirectX 9.0c uyumlu, 16bit
    • Ağ: Internet (TCP/IP) bağlantısı
    Önerilen:
    • İşletim Sistemi: Windows Vista(SP2) veya Windows 7
    • İşlemci: Dört Çekirdek 2.0 GHz
    • Bellek: 4 GB
    • Sabit Disk Alanı: 2 GB boş alan
    • Ekran Kartı: DirectX 9.0c uyumlu, 512MB Video Belleği; NVIDIA GeForce 8800 GTS veya benzeri
    • DirectX®: 9.0c veya daha yükseği
    • Ses: DirectX 9.0c uyumlu, 16bit
    • Ağ: Internet (TCP/IP) bağlantısı
    • OS: OS X 10.6.3
    • Processor: 1.6 GHz Dual Core Processor
    • Memory: 2 GB RAM
    • Hard Disk Space: 2 GB Free Space
    • Video Card: Open GL 3.3, Shader Model 3, 256 MB VRAM
Müşteri incelemeleri
Kullanıcı İncelemesi sistemi güncellendi! Daha fazlasını öğrenin
En Son:
Çok Olumlu (20 inceleme)
Toplam:
Çok Olumlu (2,417 inceleme)
Yakın Zamanda Yayınlananlar
Minowux
1.3 hrs
Yayınlanma: 3 Ağustos
Ürün ücretsiz alındı
Nedense çok sıkıcı geldi bana, bunun yerine orcs must die öneririm.Zaten bunu da bundle ile almıştım, yorumlara güvenerek indirdim ama sarmadı hiç.
Yararlı mı? Evet Hayır Komik
SkullCrusher
0.3 hrs
Yayınlanma: 31 Temmuz
Evet Yine Geldik Sikimsonik bir oyuna Oyun Aşırı derecede sıkıcı bok gibi bir oyun Çevirisi Sİkimsonik her şeyi sikim sonik amk BOŞUNA PARA VERMEYİN AMK BOK GİBİ OYUN LAN BOK GİBİ GRAFİKLER OLSUN MEKANİKLER OLSUN HER ŞEYİ SİKİMSONİK LAN ALMAYIN ŞÖYLE OYUNLARI
Yararlı mı? Evet Hayır Komik
Pascowl
3.2 hrs
Yayınlanma: 2 Mart
tek başına oynadığınızda oynama süresi çok uzuyor ve bölümü geçseniz dahi oyun sizi tatmin etmeyebiliyor.
Yararlı mı? Evet Hayır Komik
0.3 hrs
Yayınlanma: 10 Şubat
HOW DO PPL EVEN PLAY THIS GAME LOL 0/10
Yararlı mı? Evet Hayır Komik
Valandil
0.3 hrs
Yayınlanma: 2 Ekim 2015
guzel fena degıl merkez savunmaya dayalı bı oyun 4 farklı karakterden bırısıyle (sniper.pompalı.enerjgun.rifle.) bellı alanlara taretler kurarak gelen yaraktıkları merkezden uzak tutmaya calısmak amaç. lwl sıstemı var kullanabılecegınız farklı yedek sılahlar perk sıstemı vb. ınceden bı ayrıntısa vermişler aslında olması gerekenden daha az neyse
Yararlı mı? Evet Hayır Komik
A.W.E
2.6 hrs
Yayınlanma: 30 Eylül 2015
eh bi gideri var
Yararlı mı? Evet Hayır Komik
| NoS | Yamakazu
0.2 hrs
Yayınlanma: 22 Eylül 2015
Zaman Geçirmek İçin Güzel.
Yararlı mı? Evet Hayır Komik
MY DICK IST DIMM DIKK
0.2 hrs
Yayınlanma: 30 Haziran 2015
Oyun güzele benziyor ama ne yazık ki oynayamadım bilgisayar kaldırmıyor :(
Yararlı mı? Evet Hayır Komik
mentalminx
18.8 hrs
Yayınlanma: 26 Nisan 2015
Oyunu tavsiye ediyorum çünkü;

+ Tower defense ve aksiyon öğelerini bir FPS oyunundaçok güzel kullanmış
+ Sizi farklı taktiklere yönlendirecek kadar iyi bir yapay zekası var
+ Bölüm tasarımları ve karakter modellemeleri çok güzeller

- Türkçe karakterlerin hepsi sorunlu, o yüzden İngilizce oynamanızı tavsiye ederim
- Tek başına pek eğlenceli olmuyor, mutlaka yanınıza birkaç arkadaşınızı falan alın

Son kararım;

# "Bu oyun için bol bol arkadaş edinin" [ 8 ]

İncelemeler;

Metascore - 70
Userscore - 68
Yararlı mı? Evet Hayır Komik
Rudolf Flex
10.6 hrs
Yayınlanma: 19 Şubat 2015
Tek kelimeyle Defans kurma oyunlarına ilginiz varsa başından kalkamayacaksınız ;) Mükemmel olmuş. Sanctum 2 ' yi de görmediyseniz tavsiye ederim.
Yararlı mı? Evet Hayır Komik
En Yararlı İncelemeler  Tamamı
6 kişiden 6 tanesi (100%) bu incelemeyi yararlı buldu
1 kişi bu incelemeyi komik buldu
Tavsiye Ediliyor
kayıtlarda 0.3 saat
Yayınlanma: 2 Ekim 2015
guzel fena degıl merkez savunmaya dayalı bı oyun 4 farklı karakterden bırısıyle (sniper.pompalı.enerjgun.rifle.) bellı alanlara taretler kurarak gelen yaraktıkları merkezden uzak tutmaya calısmak amaç. lwl sıstemı var kullanabılecegınız farklı yedek sılahlar perk sıstemı vb. ınceden bı ayrıntısa vermişler aslında olması gerekenden daha az neyse
Bu inceleme yararlı oldu mu? Evet Hayır Komik
2 kişiden 2 tanesi (100%) bu incelemeyi yararlı buldu
Tavsiye Ediliyor
kayıtlarda 2.5 saat
Yayınlanma: 2 Aralık 2014
Ben indirimdeyken almıştım ve verdiğim paraya fazlasıyla deymişti, mümkünse siz de indirimdeyken alın ve 18 tl falan vermeyin. Zaten sıkça indirime giren bir oyun. Oyunun pek hikayesi yok ama oynanışı gerçekten hoşuma gidiyor zaman geçirmek için *bana göre neredeyse bir Isaac kadar güzel. Oyunun diğer bi sıkıntısı ise tek başınıza değil de co-op oynayacağınız zaman çok fazla online oyunun bulunmaması. Yani oynayan çokta online kişi yoktu en son oynadığımda.
Bu inceleme yararlı oldu mu? Evet Hayır Komik
3 kişiden 1 tanesi (33%) bu incelemeyi yararlı buldu
Tavsiye Ediliyor
kayıtlarda 0.2 saat
Yayınlanma: 22 Eylül 2015
Zaman Geçirmek İçin Güzel.
Bu inceleme yararlı oldu mu? Evet Hayır Komik
1 kişiden 0 tanesi (0%) bu incelemeyi yararlı buldu
Tavsiye Ediliyor
kayıtlarda 2.6 saat
Yayınlanma: 30 Eylül 2015
eh bi gideri var
Bu inceleme yararlı oldu mu? Evet Hayır Komik
1 kişiden 0 tanesi (0%) bu incelemeyi yararlı buldu
Tavsiye Edilmiyor
kayıtlarda 3.2 saat
Yayınlanma: 2 Mart
tek başına oynadığınızda oynama süresi çok uzuyor ve bölümü geçseniz dahi oyun sizi tatmin etmeyebiliyor.
Bu inceleme yararlı oldu mu? Evet Hayır Komik
11 kişiden 4 tanesi (36%) bu incelemeyi yararlı buldu
1 kişi bu incelemeyi komik buldu
Tavsiye Ediliyor
kayıtlarda 2.0 saat
Yayınlanma: 15 Aralık 2013
BELEŞE ALDIM YUPPİ
Bu inceleme yararlı oldu mu? Evet Hayır Komik
5 kişiden 0 tanesi (0%) bu incelemeyi yararlı buldu
Tavsiye Edilmiyor
kayıtlarda 0.3 saat
Yayınlanma: 31 Temmuz
Evet Yine Geldik Sikimsonik bir oyuna Oyun Aşırı derecede sıkıcı bok gibi bir oyun Çevirisi Sİkimsonik her şeyi sikim sonik amk BOŞUNA PARA VERMEYİN AMK BOK GİBİ OYUN LAN BOK GİBİ GRAFİKLER OLSUN MEKANİKLER OLSUN HER ŞEYİ SİKİMSONİK LAN ALMAYIN ŞÖYLE OYUNLARI
Bu inceleme yararlı oldu mu? Evet Hayır Komik
Tavsiye Ediliyor
kayıtlarda 1.0 saat
Yayınlanma: 22 Mart 2014
Eğlenceli Bir Oyun :)
Bu inceleme yararlı oldu mu? Evet Hayır Komik
Tavsiye Ediliyor
kayıtlarda 3.3 saat
Yayınlanma: 29 Ekim 2014
çok eglenceli bir oyun gerçekten
Bu inceleme yararlı oldu mu? Evet Hayır Komik
Tavsiye Ediliyor
kayıtlarda 0.2 saat
Yayınlanma: 30 Haziran 2015
Oyun güzele benziyor ama ne yazık ki oynayamadım bilgisayar kaldırmıyor :(
Bu inceleme yararlı oldu mu? Evet Hayır Komik