Blockland is a non-linear sandbox game with no set goals, giving players the freedom to design and construct elaborate structures. Styled as a tiny minifigure, players build inside of the virtual world using bricks reminiscent of toy blocks.
İncelemeler:
En Son:
Karışık (102 inceleme) - Son 30 gün içerisindeki 102 kullanıcı incelemesinden %68 kadarı olumlu.
Toplam:
Çoğunlukla Olumlu (4,262 inceleme) - Bu oyun için yazılan 4,262 adet kullanıcı incelemesinden %75 kadarı olumlu.
Çıkış Tarihi: 28 Şub 2007

Bu öğeyi istek listenize eklemek, takip etmek veya ilgilenmiyorum olarak işaretlemek için giriş yapın

Türkçe dil desteklenmemektedir
Bu ürün sizin yerel dilinizi desteklememektedir. Lütfen satın almadan önce aşağıdaki desteklenen dil listesini gözden geçiriniz

Blockland Satın Alın

Blockland 4-Pack Satın Alın

Includes 3 extra copies for your friends.

 

Bu Oyun Hakkında

Blockland is a non-linear sandbox game with no set goals, giving players the freedom to design and construct elaborate structures. Styled as a tiny minifigure, players build inside of the virtual world using bricks reminiscent of toy blocks. These structures can be built in either a single-player or multiplayer (either online or through a local area network) setting.

Sistem Gereksinimleri

Windows
Mac OS X
    Minimum:
    • İşletim Sistemi: Windows XP or higher
    • İşlemci: 1 GHz
    • Bellek: 512 MB RAM
    • Ekran Kartı: OpenGL compatible graphics chip
    • Depolama: 2 GB kullanılabilir alan
    Minimum:
    • İşletim Sistemi: OSX 10.5 or higher
    • İşlemci: 1 Ghz
    • Bellek: 512 MB RAM
    • Depolama: 2 GB kullanılabilir alan
Müşteri incelemeleri
Kullanıcı İncelemesi sistemi güncellendi! Daha fazlasını öğrenin
En Son:
Karışık (102 inceleme)
Toplam:
Çoğunlukla Olumlu (4,262 inceleme)
Yakın Zamanda Yayınlananlar
Dangerius123
( kayıtlarda 0.6 saat )
Yayınlanma: 24 Haziran
Oyunun arayüzü, araç-gereç bölümü bildiğimiz LEŞŞŞ. Bir blok koymak bile 5 sn. sürüyo. Videolarındaki gibi maplar filan yok. No no no, hayır olmaz sakın almayın...
Yararlı mı? Evet Hayır Komik
Vextera
( kayıtlarda 6.5 saat )
Yayınlanma: 10 Haziran
Bad Game :(
Yararlı mı? Evet Hayır Komik
EMENIKE BABA BOYNUMA DOLA
( kayıtlarda 0.7 saat )
Yayınlanma: 23 Mayıs
Bir oyun bir oyuncuyu bu kadar mı etkiler, şahane bir şey... Mükemmel detayları ve survival havasıyla yaşattığı tutkuyu anlatamam ! Minecraft'ı cebifksjglskfkskffkfk şaka şaka bok gibi oyun bu ne aq bu oyunu yapan arkadaş hangi kafayla yaptı acaba :D
Yararlı mı? Evet Hayır Komik
peaceofbaris
( kayıtlarda 22.2 saat )
Yayınlanma: 7 Mart
Güzel bir oyun.
Can sıkıntısını atar.
Yararlı mı? Evet Hayır Komik
I Can See Forever [TR]2
( kayıtlarda 1.2 saat )
Yayınlanma: 9 Şubat
Tek kelime: Berbat
Yararlı mı? Evet Hayır Komik
halid bin velid
( kayıtlarda 0.2 saat )
Yayınlanma: 31 Ocak
SAKIN AMA SAKIN ALMAYIN ALDIM Bİ UMUTLA 10 DAKİKA OYNADIM KAPATTIM ALALH BELANI VERSİN YAPIMCI
Yararlı mı? Evet Hayır Komik
[:TR:]◢◤Schwarze-Hand◢◤
( kayıtlarda 72.3 saat )
Yayınlanma: 18 Ocak
This game is really great but something is importantly missing,where is the STEAM WORKSHOP for this AWSOME game!!!???...
Yararlı mı? Evet Hayır Komik
C10 Promeschor
( kayıtlarda 1.0 saat )
Yayınlanma: 1 Ocak
dont buy this game this game sucks if you buy this game give it back and tuke ur muney buck
Yararlı mı? Evet Hayır Komik
[TR]ÇOMAR
( kayıtlarda 1.0 saat )
Yayınlanma: 18 Aralık 2015
Selam millet bu oyunu almadan önce size güzel gelebilir ama en fazla 1 2 saat oynarsınız oyunun hçbir amacı yok aslında lego oyunlarını severim ama bu çok kötü oyunu almadan önce bu yorumu okuyun derim.!
Yararlı mı? Evet Hayır Komik
ByaCher
( kayıtlarda 19.7 saat )
Yayınlanma: 16 Aralık 2015
Güzel oYun
Yararlı mı? Evet Hayır Komik
En Yararlı İncelemeler  Tamamı
13 kişiden 9 tanesi (69%) bu incelemeyi yararlı buldu
10 kişi bu incelemeyi komik buldu
Tavsiye Ediliyor
kayıtlarda 3.4 saat
Yayınlanma: 9 Mart 2015
Uykuluyken oynamalık bir oyun.
Bu inceleme yararlı oldu mu? Evet Hayır Komik
3 kişiden 3 tanesi (100%) bu incelemeyi yararlı buldu
Tavsiye Ediliyor
kayıtlarda 22.2 saat
Yayınlanma: 7 Mart
Güzel bir oyun.
Can sıkıntısını atar.
Bu inceleme yararlı oldu mu? Evet Hayır Komik
1 kişiden 1 tanesi (100%) bu incelemeyi yararlı buldu
Tavsiye Ediliyor
kayıtlarda 2.1 saat
Yayınlanma: 3 Ocak 2015
amacını pek anlamadığım bi oyun
minecraft benzeri bi oyun sadece lego diye adlandırdığımız oyuncaklardan yapılmış gibi bir süre sonra sıkıyor ama serverler da falan baya eğlenceli ola biliyor
Bu inceleme yararlı oldu mu? Evet Hayır Komik
2 kişiden 1 tanesi (50%) bu incelemeyi yararlı buldu
Tavsiye Ediliyor
kayıtlarda 1.7 saat
Yayınlanma: 31 Ocak 2015
Çok Güzel Bir Oyunnn ! :D
Bu inceleme yararlı oldu mu? Evet Hayır Komik
3 kişiden 1 tanesi (33%) bu incelemeyi yararlı buldu
Tavsiye Edilmiyor
kayıtlarda 1.0 saat
Yayınlanma: 1 Ocak
dont buy this game this game sucks if you buy this game give it back and tuke ur muney buck
Bu inceleme yararlı oldu mu? Evet Hayır Komik
3 kişiden 1 tanesi (33%) bu incelemeyi yararlı buldu
1 kişi bu incelemeyi komik buldu
Tavsiye Edilmiyor
kayıtlarda 0.7 saat
Yayınlanma: 23 Mayıs
Bir oyun bir oyuncuyu bu kadar mı etkiler, şahane bir şey... Mükemmel detayları ve survival havasıyla yaşattığı tutkuyu anlatamam ! Minecraft'ı cebifksjglskfkskffkfk şaka şaka bok gibi oyun bu ne aq bu oyunu yapan arkadaş hangi kafayla yaptı acaba :D
Bu inceleme yararlı oldu mu? Evet Hayır Komik
1 kişiden 0 tanesi (0%) bu incelemeyi yararlı buldu
Tavsiye Edilmiyor
kayıtlarda 1.9 saat
Yayınlanma: 10 Temmuz 2014
Oyun lego üzerine kurulu ama inşa etmesi çok zorlaştırılmış her şey tek tek yapmak zorundasınız
almanızı tavsiye etmiyorum..


Puan:1,2/10
Bu inceleme yararlı oldu mu? Evet Hayır Komik
2 kişiden 0 tanesi (0%) bu incelemeyi yararlı buldu
Tavsiye Ediliyor
kayıtlarda 113.2 saat
Yayınlanma: 4 Temmuz 2014
AWESOMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!!!!!
Bu inceleme yararlı oldu mu? Evet Hayır Komik
11 kişiden 4 tanesi (36%) bu incelemeyi yararlı buldu
Tavsiye Ediliyor
kayıtlarda 109.2 saat
Yayınlanma: 23 Haziran 2014
nice game build somethings with your friends and have fun :D
Bu inceleme yararlı oldu mu? Evet Hayır Komik
Tavsiye Edilmiyor
kayıtlarda 0.7 saat
Yayınlanma: 26 Haziran 2014
Videolarda görüldüğü kadar şaşalı ve iyi değil ... Minecraft gibi birşey yaratmak isterseniz cidden çok kullanışsız bir oyun çok oyun modlu olması , grafikleri ve fikir çok güzel olsada oynanış olarak çok vasat ...
Bu inceleme yararlı oldu mu? Evet Hayır Komik