Maluj i wykonuj triki w takt genialnej gry SEGA - Jet Set Radio!
Recenzje użytkowników:
Najnowsze:
W większości pozytywne (78) - 71% z 78 recenzji użytkowników z ostatnich 30 dni było pozytywnych.
Ogółem:
Bardzo pozytywne (2,699) - 83% z 2,699 recenzji użytkowników dla tej gry jest pozytywnych.
Data wydania: 19 Wrz, 2012

Zaloguj się, aby dodać tę pozycję do listy życzeń, zacząć ją obserwować lub oznaczyć ją jako ignorowaną

Brak wsparcia dla języka „Polski”
Ten produkt nie posiada wsparcia dla twojego lokalnego języka. Przed zakupem zapoznaj się z poniższą listą wspieranych języków.

Kup Jet Set Radio

 

O tej grze

Maluj i wykonuj triki w takt genialnej gry SEGA - Jet Set Radio!

Walcz o prymat w Tokyo-to, oznaczaj swój teren malując graffiti, otaguj ściany, plakaty, a nawet członków konkurencyjnych gangów! Wykonuj triki i flipy na magnetycznych wrotkach, ale uważaj na policję!

Key Features:

  • Część Heritage Collection:
    Jet Set Radio jest teraz dostępne do pobrania cyfrowo na PC w ramach serii Sega's Heritage Collection. To fantastyczna grafika HD, wywiady z producentami oraz niesamowite graffiti, stworzone przez fanów
  • Klasyczne bity:
    Szusuj po mieście w takt przebojów z Pirate Radio! W Jet Set Radio znajdziesz aż 29 z 30 oryginalnych utworów z edycji Dreamcast.
  • Wyraź swój charakter:
    Wybierz spośród potężnego katalogu klasycznych graffiti lub stwórz własne! Otaguj ściany, plakaty, samochody, a nawet członków konkurencyjnych gangów!
  • Cała ekipa tu jest:
    Zwerbuj do swojego gangu ponad 10 grywalnych postaci - każda z nich posiada własne, unikatowe graffiti!

Wymagania systemowe

    Minimum:

    • OS:Windows XP SP2 or newer
    • Processor:Pentium 4 or Athlon CPU > 1Ghz or newer
    • Memory:1 GB RAM
    • Graphics:256Mb video RAM or more (256Mb video RAM or more)
    • DirectX®:9.0c
Recenzje klientów
System recenzji użytkowników został zaktualizowany! Dowiedz się więcej
Najnowsze:
W większości pozytywne (78)
Ogółem:
Bardzo pozytywne (2,699)
Niedawno opublikowane
Kbix
0.2 hrs
Zamieszczono: 23 sierpnia
Dramat!
Przydatne? Tak Nie Zabawna
CSGOHandouts.com csgorage.com
5.0 hrs
Zamieszczono: 31 lipca
Produkt otrzymany bezpłatnie
Dobra gra w której jesteśmy gangiem nastolatków co maluje ściany i robi tricki na rolkach :D
Przydatne? Tak Nie Zabawna
Papież
0.1 hrs
Zamieszczono: 12 lipca
Produkt otrzymany bezpłatnie
Nie wiem, może i to fajna gra, gdyby tylko nie ta grafika i ♥♥♥♥♥♥♥♥♥ pctowy port, w którym nawet twórcom nie chciało się zmienić przycisków i w menu nadal są Xboxowe.
Przydatne? Tak Nie Zabawna
xUseMx
0.3 hrs
Zamieszczono: 23 czerwca
Produkt otrzymany bezpłatnie
"Jet Set Radio" to świetna gra w której robimy różne triki np. na rolkach. Gra ma sympatyczną grafikę oraz przyjemną dość muzykę. Minusem jest to, że gra jest po angielsku i dla niektórych będzie trudno ogarnąć fabułę. Co jest drugim wielkim minusem gry nie da się przejśc bez kontrolera (pada), bo większośc ruchów jest dostosowanych do pada i nawet kiedy mamy coś wykonać w QUICK-TIME EVENCIE nie mozęmy wykonać danego ruchu lub trzeba się domyślać co należy kliknąć, bo nie jest pokazana przykładowo litera "X", ale przycisk "Y" od pada od XBox'a. Gra jest fajna, lecz ma parę minusów i na klawiaturze nie da się jej przejść do końca i nie ma mowy o 100% jeśli nie ma się pada. Gra w moim odczuciu zasługuje na 7/10.
Mimo to polecam!
Przydatne? Tak Nie Zabawna
MyKeY
47.1 hrs
Zamieszczono: 28 maja
Produkt otrzymany bezpłatnie
Better than most radio stations these days.
Przydatne? Tak Nie Zabawna
rodzinagus
0.8 hrs
Zamieszczono: 14 maja
Great game with bad controlls.
Przydatne? Tak Nie Zabawna
Andaluzja66
0.7 hrs
Zamieszczono: 5 maja
zajebista gierca, na padzie swietnie sie gra na klawce troche ciezko ale sie da 8/10
Przydatne? Tak Nie Zabawna
Duri87PL
0.3 hrs
Zamieszczono: 28 kwietnia
pamiętam tę grę z czasów dreamcasta ;) ... grafika nie powala ale GRAFY naprawdę spoko ... FANOM polecam edytor ;) JEDYNY MINUS TO SŁABA ROZDZIELCZOŚĆ I BEZ PADA SIE NIE OBEJDZIE ;/
brak możliwości kciuka po środku wiec minusy biorą górę ;/
Przydatne? Tak Nie Zabawna
Blurp
0.5 hrs
Zamieszczono: 22 marca
Jet Set Radio to gra, w której pokonujemy na rolkach ulice miasta wykonując rozmaite triki od czasu do czasu korzystając z okazji do wypaćkania graffiti. Wyjątkowo nudna i nie wciągający pomysł na grę. Lepiej kupić prawdziwe rolki. Sterowanie bez pada to całkowite nieporozumienie i pisze to osoba, która ma dwie lewe ręce jeśli chodzi o granie na padzie. Grafika jest po prostu paskudna zaś ścieżka dźwiękowa wkurza już po 5 minutach. Zdecydowanie odradzam kupować tę grę. Można tolerować tylko jako wypełniacz w jakimś bundlu. Inaczej naprawdę nie warto.
Przydatne? Tak Nie Zabawna
alicjaess
4.3 hrs
Zamieszczono: 19 marca
cool soundtrack but weird optimisation for PC. Buy it only when it's free
Przydatne? Tak Nie Zabawna
Najbardziej przydatne recenzje  Ogółem
5 z 5 osób (100%) uważa, że ta recenzja jest pomocna
Według 4 osób ta recenzja jest zabawna
Polecane
47.1 godz. łącznie
Zamieszczono: 28 maja
Produkt otrzymany bezpłatnie
Better than most radio stations these days.
Czy ta recenzja była pomocna? Tak Nie Zabawna
1 z 1 osób (100%) uważa, że ta recenzja jest pomocna
2 z 3 osób (67%) uważa, że ta recenzja jest pomocna
Niepolecane
0.1 godz. łącznie
Zamieszczono: 12 lipca
Produkt otrzymany bezpłatnie
Nie wiem, może i to fajna gra, gdyby tylko nie ta grafika i ♥♥♥♥♥♥♥♥♥ pctowy port, w którym nawet twórcom nie chciało się zmienić przycisków i w menu nadal są Xboxowe.
Czy ta recenzja była pomocna? Tak Nie Zabawna
0 z 1 osób (0%) uważa, że ta recenzja jest pomocna
Polecane
0.2 godz. łącznie
Zamieszczono: 19 marca
może być za 10 euro sie nie opłaca ale jak jest przecena do jeszcze znośnie
Czy ta recenzja była pomocna? Tak Nie Zabawna
0 z 1 osób (0%) uważa, że ta recenzja jest pomocna
Polecane
1.4 godz. łącznie
Zamieszczono: 18 lutego
Może i mam mało przegranego czasu ale jak gram to odrazu widzę plusy i minusy. Co do gry:
Gra jednak w którymś stopniu próbuje nas namówić że grafitti jest fenomenem. Co do plusów i minusów :

PLUSY
-Idealne na nudę
-Nie wymaga dobrego super ekstra mega epickiego kompa
-Fajna grafika

MINUSY
-Bardzo wkurza ten gościu z pistoletem
-Ledwo zacząłem nie mogę przejść 8 poziomu XD


Moja ocena pożądne 7/10
Czy ta recenzja była pomocna? Tak Nie Zabawna
0 z 2 osób (0%) uważa, że ta recenzja jest pomocna
1 z 6 osób (17%) uważa, że ta recenzja jest pomocna
Niepolecane
0.4 godz. łącznie
Zamieszczono: 17 lutego
Jak jakiś średniak z PS2. Strasznie obrzydliwe mordy, a rozgrywka jest bardzo toporna i nieprzyjemna.
Czy ta recenzja była pomocna? Tak Nie Zabawna
Polecane
7.1 godz. łącznie
Zamieszczono: 2 lutego, 2015
!
Czy ta recenzja była pomocna? Tak Nie Zabawna
Polecane
6.4 godz. łącznie
Zamieszczono: 18 czerwca, 2015
JET SET RADIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Czy ta recenzja była pomocna? Tak Nie Zabawna
Niepolecane
0.5 godz. łącznie
Zamieszczono: 22 marca
Jet Set Radio to gra, w której pokonujemy na rolkach ulice miasta wykonując rozmaite triki od czasu do czasu korzystając z okazji do wypaćkania graffiti. Wyjątkowo nudna i nie wciągający pomysł na grę. Lepiej kupić prawdziwe rolki. Sterowanie bez pada to całkowite nieporozumienie i pisze to osoba, która ma dwie lewe ręce jeśli chodzi o granie na padzie. Grafika jest po prostu paskudna zaś ścieżka dźwiękowa wkurza już po 5 minutach. Zdecydowanie odradzam kupować tę grę. Można tolerować tylko jako wypełniacz w jakimś bundlu. Inaczej naprawdę nie warto.
Czy ta recenzja była pomocna? Tak Nie Zabawna