Tank Universal creates a huge virtual 'Tron-like' world where you take part in immense 3D tank battles involving scores of units both friendly and not so friendly in wide open levels! Players can bombard the enemy from a distance or close the gap and dodge shells point blank - all in an immersive first person perspective.
Recenzje użytkowników:
Ogółem:
Mieszane (378) - 56% z 378 recenzji użytkowników dla tej gry jest pozytywnych.
Data wydania: 21 Sie, 2008

Zaloguj się, aby dodać tę pozycję do listy życzeń, zacząć ją obserwować lub oznaczyć ją jako ignorowaną

 

Recenzje

„Tank Universal jest dzieckiem miłości pomiędzy filmem Tron oraz grą Battlezone. Ta gra o walce przeciwnych stron używających głównie czołgów staje się czymś więcej, niż lekką zabawą oderwaną od rzeczywistości - staje się solidnym tytułem w historii gier indie.”
78% – GameFocus
„Jeden z najlepszych sekretów tego lata. Jest tutaj całkiem dużo strategii ukrytej pod standardową rozgrywką typu „run & gun”. Właściwie to największym wyzwaniem jest znalezienie chęci, by rzeczywiście oderwać się od gry. Jest niezwykle wciągająca.”
81% – GameChronicles

O tej grze

Tank Universal creates a huge virtual 'Tron-like' world where you take part in immense 3D tank battles involving scores of units both friendly and not so friendly in wide open levels!
Players can bombard the enemy from a distance or close the gap and dodge shells point blank - all in an immersive first person perspective.
Features:
  • 20 levels of highly addictive and intense tank battles
  • Some missions require you to leave the safety of your tank and explore the world on foot
  • Ability to upgrade weapons and tank equipment
  • Fight alongside allies against highly intelligent and numerous enemies
  • Spectacular looking virtual world and eye-popping particle effects
  • Take the battle in any direction with wide open levels allowing freedom of play
  • Intriguing storyline switching between the 'real world' and the digital virtual world
  • Enhanced resolutions, including widescreen support up to 1680x1050
  • Unlock over 25 achievements, including Roadkill, Sheep Master and the all important; Saviour of the Resistance

Wymagania systemowe

    Minimal:
    • Supported OS: Windows Vista/XP/2000
    • Processor: 2.0 GHz Processor
    • Memory: 512 Mb
    • Graphics: DirectX compatible 128 MB graphics card*
    • DirectX Version: DirectX 8.0 or higher
    • Sound: 100% DirectX compliant sound card
    • Hard Drive: 250 MB of available hard drive space
    • * Tank Universal does not support on-board Intel video cards
Recenzje klientów
System recenzji użytkowników został zaktualizowany! Dowiedz się więcej
Ogółem:
Mieszane (378)
Niedawno opublikowane
WoWSmier
0.5 hrs
Zamieszczono: 9 sierpnia, 2015
Tank Universal to najgorsza "gra" w jaką grałem, a jestem starym graczem. Po przegraniu 30 minut czułem się zgwałcony psychicznie przez twórce. Scenki trwające 3 godziny przedstawiające... latający statek. Serio?!? Uszy bolą po pierwszych 5 minutach "gry". Grafika prawie jak w Minecraft'cie. Grając w to, nie spędziłem dobrze się bawiąc nawet 10 sekund... Nie polecam nikomu tej gry chyba, że chce zniszczyć sobie psychikę. Jako prawdziwy gracz poczułem się upokorzony, tak jakby ktoś obrzucił mnie psią kupą. To co coś nie zasługuje na miano gry, co najwyżej na tytuł krapu wszech czasów.

Grafika 2/10 Przynajmniej coś widać.

Audio: -20/10 Chińskie disco polo jest lepsze. Moje uszy:( Ałaaaa :'(

Zabawa: -10/10 3/4 czasu pytałem się w co ja gram i wku***ałem się na wszystko dookoła.

Multiplayer: Nie ma. Dzięki bogu, że nie musiałem testować!

Ocena ogólna: -10/10 Nie da się więcej, staram się dobrze pisać o grach, bo ktoś się namęczył, ale tu się nie da! 40 lat temu robili lepsze gry.
Przydatne? Tak Nie Zabawna
wwww
20.3 hrs
Zamieszczono: 17 lipca, 2015
Spoko gierka jedynym minusem jest brak kart kolekcjonerskich ;/
Przydatne? Tak Nie Zabawna
Grzelu
0.2 hrs
Zamieszczono: 15 marca, 2015
Przydatne? Tak Nie Zabawna
Botar230 [PL]
220.5 hrs
Zamieszczono: 26 stycznia, 2015
Polecam tą grę. Jest już stara jak świat, ale warta swojej ceny. Pamiętam te czasy kiedy jeszcze grałem w stare demo - tylko 1 lvl. Super giera - polecam każdemu. Przeszedłem tą grę w 7 godzin czekam na dwójkę :} Najbardziej oczywiste, że ta gra koksi! Ludzie, jak się nie znacie nie piszcie takich recenzji -.- Patrzcie, w którym roku gra została wyprodukowana, zanim zajmiecie się komentowaniem. Gra jest dosyć stara, ale najlepiej samemu sie przekonać grając w tą grę. Dodać coś jeszcze? Nieck ktoś mi tylko napisze że NEGATYWNA - jak najbardziej POZYTYWNA! Ciekawe, jaki ♥♥♥♥♥ ją zna i napisał recenzję "tak" po polsku. NIKT!
Przydatne? Tak Nie Zabawna
GrEeN3x
1.2 hrs
Zamieszczono: 7 września, 2014
Gra jest fajna, ale jak nie znasz angielskiego to nie gra dla ciebie :D Ogolnie polecam wszystkim zagrac.. gdybym nie dostal kuponu na gre to bym jej nie kupil ale jednak opylalo poswiecic 40 centow xD
Przydatne? Tak Nie Zabawna
HubbaBubba
15.6 hrs
Zamieszczono: 4 kwietnia, 2014
Totalny bzdet!
Przydatne? Tak Nie Zabawna
J4510
0.4 hrs
Zamieszczono: 31 marca, 2014
Spoko gierka żeby urozmaić sobie czas ;) 7+/10
Przydatne? Tak Nie Zabawna
Kapor
0.1 hrs
Zamieszczono: 28 lutego, 2014
Its a very bad game.... Only played 8min...
Przydatne? Tak Nie Zabawna
Najbardziej przydatne recenzje  Ogółem
2 z 2 osób (100%) uważa, że ta recenzja jest pomocna
Polecane
1.2 godz. łącznie
Zamieszczono: 7 września, 2014
Gra jest fajna, ale jak nie znasz angielskiego to nie gra dla ciebie :D Ogolnie polecam wszystkim zagrac.. gdybym nie dostal kuponu na gre to bym jej nie kupil ale jednak opylalo poswiecic 40 centow xD
Czy ta recenzja była pomocna? Tak Nie Zabawna
2 z 5 osób (40%) uważa, że ta recenzja jest pomocna
Niepolecane
15.6 godz. łącznie
Zamieszczono: 4 kwietnia, 2014
Totalny bzdet!
Czy ta recenzja była pomocna? Tak Nie Zabawna
1 z 4 osób (25%) uważa, że ta recenzja jest pomocna
Niepolecane
0.5 godz. łącznie
Zamieszczono: 9 sierpnia, 2015
Tank Universal to najgorsza "gra" w jaką grałem, a jestem starym graczem. Po przegraniu 30 minut czułem się zgwałcony psychicznie przez twórce. Scenki trwające 3 godziny przedstawiające... latający statek. Serio?!? Uszy bolą po pierwszych 5 minutach "gry". Grafika prawie jak w Minecraft'cie. Grając w to, nie spędziłem dobrze się bawiąc nawet 10 sekund... Nie polecam nikomu tej gry chyba, że chce zniszczyć sobie psychikę. Jako prawdziwy gracz poczułem się upokorzony, tak jakby ktoś obrzucił mnie psią kupą. To co coś nie zasługuje na miano gry, co najwyżej na tytuł krapu wszech czasów.

Grafika 2/10 Przynajmniej coś widać.

Audio: -20/10 Chińskie disco polo jest lepsze. Moje uszy:( Ałaaaa :'(

Zabawa: -10/10 3/4 czasu pytałem się w co ja gram i wku***ałem się na wszystko dookoła.

Multiplayer: Nie ma. Dzięki bogu, że nie musiałem testować!

Ocena ogólna: -10/10 Nie da się więcej, staram się dobrze pisać o grach, bo ktoś się namęczył, ale tu się nie da! 40 lat temu robili lepsze gry.
Czy ta recenzja była pomocna? Tak Nie Zabawna
Polecane
0.4 godz. łącznie
Zamieszczono: 31 marca, 2014
Spoko gierka żeby urozmaić sobie czas ;) 7+/10
Czy ta recenzja była pomocna? Tak Nie Zabawna
Niepolecane
0.1 godz. łącznie
Zamieszczono: 28 lutego, 2014
Its a very bad game.... Only played 8min...
Czy ta recenzja była pomocna? Tak Nie Zabawna
Polecane
20.3 godz. łącznie
Zamieszczono: 17 lipca, 2015
Spoko gierka jedynym minusem jest brak kart kolekcjonerskich ;/
Czy ta recenzja była pomocna? Tak Nie Zabawna
Polecane
220.5 godz. łącznie
Zamieszczono: 26 stycznia, 2015
Polecam tą grę. Jest już stara jak świat, ale warta swojej ceny. Pamiętam te czasy kiedy jeszcze grałem w stare demo - tylko 1 lvl. Super giera - polecam każdemu. Przeszedłem tą grę w 7 godzin czekam na dwójkę :} Najbardziej oczywiste, że ta gra koksi! Ludzie, jak się nie znacie nie piszcie takich recenzji -.- Patrzcie, w którym roku gra została wyprodukowana, zanim zajmiecie się komentowaniem. Gra jest dosyć stara, ale najlepiej samemu sie przekonać grając w tą grę. Dodać coś jeszcze? Nieck ktoś mi tylko napisze że NEGATYWNA - jak najbardziej POZYTYWNA! Ciekawe, jaki ♥♥♥♥♥ ją zna i napisał recenzję "tak" po polsku. NIKT!
Czy ta recenzja była pomocna? Tak Nie Zabawna